Avis

Restaurant Sgol

Emile Braunplein 40 9000 GAND
Eddy dewit
Eddydewit
Avis du  18/11/2025 11:33
Eddy recommande ce restaurant pour:

We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En ...

We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En dat was alle twee een succes. We zijn de tijd uit het oog verloren, zo heerlijjk was het weerzien bij de maaltijd. Bedankt SGOL en tot gauw! Lieve groet, Eddie Dewit

Eddy dewit
0 Favoris
0 Avis
Avis du  18/11/2025 11:33
Eddy recommande ce restaurant pour:

We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En ...

We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En dat was alle twee een succes. We zijn de tijd uit het oog verloren, zo heerlijjk was het weerzien bij de maaltijd. Bedankt SGOL en tot gauw! Lieve groet, Eddie Dewit