Avis

Restaurant Resto Ribs

Parijsstraat 24 3000 LOUVAIN
Kato Coremans
KatoCoremans
Avis du  04/08/2025 10:04
Kato recommande ce restaurant pour:

Heel lekker gegeten in Resto Ribs, met een fijne attentie voor de jari...

Heel lekker gegeten in Resto Ribs, met een fijne attentie voor de jarige. We komen zeker nog een keer terug!

Kato Coremans
0 Favoris
0 Avis
Avis du  04/08/2025 10:04
Kato recommande ce restaurant pour:

Heel lekker gegeten in Resto Ribs, met een fijne attentie voor de jari...

Heel lekker gegeten in Resto Ribs, met een fijne attentie voor de jarige. We komen zeker nog een keer terug!