Avis

Restaurant Kopenhagen

Vierde Lancierslaan 40 3300 TIRLEMONT
dirk v.
dirk v.
Avis du  12/11/2025 09:54
dirk v. recommande ce restaurant pour:

Wat voor restaurant is dat eigenlijk? Op de kaart staat van alles: vle...

Wat voor restaurant is dat eigenlijk? Op de kaart staat van alles: vlees, vis, pasta, pizza, mosselen. Het restaurant wil teveel allemans vriend zijn maar dat lukt nooit. Mijn pasta was zeer middelmatig. Wat me nog het meest ergerde, alle tafels staan zo dicht op mekaar dat het onmogelijk is een privé gesprek te voeren. We zaten ook allemaal in elkaars bord te kijken en dat vind ik echt niet fijn.

dirk v. 
0 Favoris
0 Avis
Avis du  12/11/2025 09:54
dirk v. recommande ce restaurant pour:

Wat voor restaurant is dat eigenlijk? Op de kaart staat van alles: vle...

Wat voor restaurant is dat eigenlijk? Op de kaart staat van alles: vlees, vis, pasta, pizza, mosselen. Het restaurant wil teveel allemans vriend zijn maar dat lukt nooit. Mijn pasta was zeer middelmatig. Wat me nog het meest ergerde, alle tafels staan zo dicht op mekaar dat het onmogelijk is een privé gesprek te voeren. We zaten ook allemaal in elkaars bord te kijken en dat vind ik echt niet fijn.