Avis

Restaurant In D'halve Maan

Ingooigemplaats 44 8570 INGOOIGEM
Oliver V.
Oliver V.
Avis du  28/01/2024 12:42
Oliver V. recommande ce restaurant pour:

gezellig kader, lekker aperitief, de tagliata was zeer lekker, de café...

gezellig kader, lekker aperitief, de tagliata was zeer lekker, de café glacé het perfecte dessert! een aanrader

Oliver V. 
0 Favoris
0 Avis
Avis du  28/01/2024 12:42
Oliver V. recommande ce restaurant pour:

gezellig kader, lekker aperitief, de tagliata was zeer lekker, de café...

gezellig kader, lekker aperitief, de tagliata was zeer lekker, de café glacé het perfecte dessert! een aanrader