Avis

Restaurant Gainsbourg

Tiensestraat 96 3000 LOUVAIN
Chloë Vanlaet
ChloëVanlaet
Avis du  27/05/2021 10:46
Chloë recommande ce restaurant pour:

Het restaurantbezoek is een hele beleving. Niet alleen is het eten sup...

Het restaurantbezoek is een hele beleving. Niet alleen is het eten super lekker, het personeel is super vriendelijk en verteld met veel passie over de kaart. Top!

Chloë Vanlaet
0 Favoris
0 Avis
Avis du  27/05/2021 10:46
Chloë recommande ce restaurant pour:

Het restaurantbezoek is een hele beleving. Niet alleen is het eten sup...

Het restaurantbezoek is een hele beleving. Niet alleen is het eten super lekker, het personeel is super vriendelijk en verteld met veel passie over de kaart. Top!