Avis
Restaurant Canal
Maria Theresialaan 47
1800 VILVORDE
Tessa D.
Tessa D.
Avis du
16/08/2025 12:19
De paling in het groen is een echte aanrader! Personeel is vriendelijk...
De paling in het groen is een echte aanrader! Personeel is vriendelijk en service top. Het was warm dus we konden buiten eten aan het kanaal. Gewoon zalig!
Tessa D.
0 Favoris
0 Avis
Avis du
16/08/2025 12:19
De paling in het groen is een echte aanrader! Personeel is vriendelijk...
De paling in het groen is een echte aanrader! Personeel is vriendelijk en service top. Het was warm dus we konden buiten eten aan het kanaal. Gewoon zalig!