We werden vriendelijk ontvangen en genoten...
We werden vriendelijk ontvangen en genoten van een lekkere maaltijd.
Tous les restaurants de Belgique : Top 10, promotions et avis. Réservez votre restaurant à Bruxelles, Liège, Charleroi....
We werden vriendelijk ontvangen en genoten van een lekkere maaltijd.
reservatie ok en bediening en maaltijd super.heb toch liever een antwoord in het nederlands ipv het engels
Vriendelijk personeel mooie locatie.
Vlotte, vriendelijke bediening en lekker eten
heel vriendelijke bediening en het eten heel verzorgd en lekker
Vriendelijk personeel ondanks ze het heel druk hebben. Lekker eten! Minpuntje: Het was lang wachten op ons eten want er zijn 2 mensen in opleiding. Met alle begrip! Het was wel stressen want ik moest nog een eind met mijn fiets naar huis. Tegen de donker, was ik thuis. Oef. Toch een dikke pluim voor het personeel voor hun harde inzet!!! :-) Mvg, Kristel Lietaert