Zeer lekkere eten en heel aangename bediening...
Zeer lekkere eten en heel aangename bediening
Tous les restaurants de Belgique : Top 10, promotions et avis. Réservez votre restaurant à Bruxelles, Liège, Charleroi....
Zeer lekkere eten en heel aangename bediening
Bijzondere lekkere gerechten,niets op aan te merken.Steeds zeer vriendelijk ontvangen en vriendelijke bediening.Top!.Ook de kok verdient een dikke proficiat.Zo verder doen zou ik zeggen.En tot de volgende.We komen hier al jaren en zullen dat zeker blijven doen.
Altijd lekker eten, vriendelijke bediening, alles top .
Vriendelijk ontvangst, goede service en bediening en uitstekend eten ! Bedankt.
In de Kopenhagen word je steeds zeer vriendelijk onthaald, zowel door de eigenaars als door het personeel. De kok zorgt er dan ook voor dat het eten zeer lekker is. Altijd zeer vers en lekker klaar gemaakt. In het weekendmenu is er ook steeds voldoende keuze, zowel in voorgerecht als hoofdgerecht. Gisteren was het menu weer zeer lekker. Proficiat aan het ganse team.
Eten was super lekker en bediening was perfect. Van de 18 genodigden heb ik alleen maar lof gehoord.
zeer vriendelijke ontvangst en lekkere maaltijd gehad.
Zeer vriendelijke bediening,alles verliep vlot,zeer lekker gegeten.Mooie dressing van de borden en voldoende. Komen binnenkort nog eens terug
Ruime menukeuze-lekker-snelle en vriendelijke bediening-mooi kader