Dessain

Ridder Dessainlaan 2 2800 MALINES

Belge Française Gastronomique

Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Het interieur van Restaurant Dessain (voormalig restaurant Gulden Anker), gelegen aan de Leuvense vaart kreeg recentelijk een stijlvolle facelift.
Manager en tevens chef-kok Peter Verelst serveert Franse – Belgische gastronomie met een eigentijdse toets. Zijn vrouw Alexandra en haar zaal-team zorgen voor een vriendelijke bediening in een sfeervol en eigentijds kader (met zicht op de Oude Brusselse Poort) .

facebook

Facilités Réservations possibles en temps réel, Salle climatisée, Accès aux moins valides, Hôtel Cadre Cadre contemporain, Hôtel
Modes de paiement American Express, Master Card, Visa, Bancontact

4 personnes ont donné un avis sur le restaurant DESSAIN

Ce restaurant est recommandé pour :

• Couples 67%
  • Business lunch/dîner 34%
  • Gastronomie 100%
  • Rapport qualité/prix 100%
Diane Wyckaert
Diane recommande ce restaurant pour:
Avis du  02/08/2015

Ongelooflijk lekker !!!!!!

Gisteren de gastronomische menu gegeten met aangepaste wijnen. Het was super lekker en ze schonken goed met de wijn en dit alles in een zeer aangenaam kader met vriendelijk personeel. Ondanks het eten super was moet ik toch melden dat de stoelen ongelooflijk slecht zitten ! Ook kon een vriendin de deur van de toiletten niet open krijgen dan ben ik meegegaan en gelukkig ben ik blijven wachten want ze kreeg de deur niet meer open , uiteindelijk het is gelukt met een geldstuk !!! Rare ervaring in een fantastisch restaurant. Advies : ga steeds met twee naar toilet en breng een kussen mee. Wij gaan zeker nog terug !!!!!

Marc Scheers
Marc recommande ce restaurant pour:
Avis du  06/04/2015

Topper

Zéér lekkere lunch van de restodays gegeten. De bediening is ook top ! Hier komen we dikwijls en de prijs/kwaliteit is onovertroffen.

Lien De Graef
Avis du  16/03/2015

Bah

Eten slecht geen leuke bediening ik ga nooit meer terug.

André Tassin
André recommande ce restaurant pour:
Avis du  16/02/2015

Lekkere vroege Valentijn.

Vrijdag 13/2 reeds genoten van een fantastisch Valentijnsdiner. Mooie menu, lekker aperitief en de wijnen waren fijn geselecteerd. Het gekoppelde hotel was ook zalig! Menu met aangepaste wijnen prima in orde.