Piccolo

Sluis 64 2400 MOL

Belgo-française Italienne Snacks

Lundi, Mardi

Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Vlak naast het centrum van Mol, maar in de vriendelijke groene omgeving waar je lekker kunt wandelen en fietsen, aan de hoofdbaan naar het Provinciaal Domein Zilvermeer, bevindt zich aan de Sluis 64 de gezellige Brasserie / Taverne Piccolo. Ideaal om af te stappen en aandacht te schenken aan uw inwendige mens.

Of u nu voor iets kleins of iets uitgebreid komt, of u kort of lang wilt blijven - u bent altijd welkom!
Voor de lunch is er een speciaal menu aan de democratische prijs van € 12,50 voor soep, hoofdschotel en koffie.

Uitbaatster Chris Schoeters is zelf de kok en maakt alle gerechten met liefde klaar. De vele vaste klanten zijn uiterst tevreden over de smaak van de schotels, én over de vriendelijke bediening.

We werken alleen met dagverse producten en we bereiden die met de grootste zorg. Dit vergt wat meer tijd en daarom rekenen wij op jullie begrip.
Het lekkerste verse fruit krijgt u bij het dessert.

Brasserie/Taverne Piccolo heeft een uitgebreide kaart met drankjes, hapjes, kleine en grote gerechten, natuurlijk ijs en andere zoetigheden. Wekelijks doen we nieuwe seizoenssuggesties vanaf € 12,00.

In de wintertijd zijn er zestig zitplaatsen.
Wilt u zeker weten dat er plaats is, bel dan liefst op 014 32 39 50 of 0498 10 70 23!

In de zomer is ons zonnige terras open waar nog veertig zitplaatsen zijn. Maar ook dan is voor drukke tijden reserveren gewenst: 014 32 39 50 of 0498 10 70 23.
U kunt in de omgeving parkeren.

Onze keuken is open op woensdag, donderdag en zondag van 11u tot 21u en op vrijdag en zaterdag van 11u tot 22u.

Facilités Menus enfants, Parking, Chiens acceptés, Espace enfants, Accès aux moins valides, Terrasse, Bar - Lounge, Espace fumeurs Cadre Cadre contemporain
Modes de paiement Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Bancontact